skip to Main Content

“Bij Heino Wonnink bent u geen slaaf van uw telefoonsysteem.”

1)
Alle gesprekken op uw mobiel, uw GSM als draadloos toestel
Alle gesprekken voor zowel vast als mobiel, kunnen via een mobiel lopen. In principe is een vast toestel niet meer nodig.
2)
Onderling bellen is kosteloos
Wanneer men belt binnen hetzelfde netwerk zijn er geen kosten.
3)
Veel functionaliteiten
Functionaliteiten die de telefooncentrale altijd al aan een vaste telefoon biedt, zijn nu ook mogelijk op de mobiele telefoon, zoals:
– doorschakelen
– doorverbinden
– conferentiegesprek
– gespreksopname
– callcenter functie
– beantwoorden van andere oproepen
4)
Zelf bepalen…
Men bepaalt zelf met wat voor nummer men uitbelt, het mobiele nummer, het persoonlijke zakelijke nummer of het bedrijfsnummer.
5)
Intern verkorte nummers bellen
Collega’s kunnen gebeld worden op het verkorte interne nummer. Vaak is dat een driecijferig nummer waardoor men eenvoudig en snel collega’s kan bellen.
6)
Eén voicemail voor vast en mobiel
Er is één nummer, dus ook één voicemail voor zowel het mobiele als vaste toestel.
7)
Met welk toestel
Als het vaste toestel wordt gebeld, gaat het mobiele toestel ook over. U bepaalt zelf met welk toestel u het gesprek aanneemt. Maar één toestel over laten gaan is ook mogelijk.
8)
Voicemail zelf inrichten
De voicemail kan op twee manieren worden ingericht:
– de voicemail wordt als geluidsbestand naar een mailadres gestuurd. – ingesproken berichten worden opgeslagen in de voicemail, zodat deze later via de telefoon kan worden afgeluisterd.
9)
Bereikbaarheid instellen
Per telefoonnummer is de bereikbaarheid in te stellen in tijd.
Bijvoorbeeld binnen kantooruren of ’s-avonds alleen privé.
10)
Eén contract dus één factuur
Vast en mobiel vallen onder één abonnement, en dus ontvangt men ook maar één factuur. Hierdoor is er meer zicht en grip op het belgedrag binnen een organisatie.
Terug…
Back To Top