Auto CLIP route Stel dat meer collaga’s in uw bedrijf vaak uitgaande klanten bellen voor…
Direct contact vanaf uw website ?
Vanaf nu is HeinoWonnink ook direct bereikbaar vanaf de website.
De laatste update in de Yeastar Cloud PBX maar WebRTC mogelijk (een bel link rechtstreeks vanaf de website)
Er handig en dit kan de bereikbaarheid nog meer vergroten.
Het komt vrij vaak voor dat een klant met een echt persoon wil praten voor hulp bij het browsen op een website. Heeft u ooit gewenst dat u uw websitebezoekers een eenvoudige en handige contactmogelijkheid zou kunnen bieden? Als dat het geval is, bent u misschien geïnteresseerd in WebRTC Click-to-Call, een functie die directe, real-time communicatie via de webbrowser mogelijk maakt met toegewijde zakelijke vertegenwoordigers.
Wat is WebRTC Click-to-Call?
WebRTC Click-to-Call is een functie waarmee uw klanten spraak- of videogesprekken kunnen voeren vanaf uw website met behulp van WebRTC-technologie. In tegenstelling tot traditionele telefoongesprekken zijn er voor WebRTC-gesprekken geen plug-ins of aanvullende software nodig.
Het Yeastar PBX-systeem uit de P-serie ondersteunt WebRTC Click-to-Call zodat websitebezoekers GRATIS naar uw team kunnen bellen door op een aangewezen knop of interactieve elementen te klikken. Om deze functie in te schakelen, moet u een WebRTC-trunk maken in de P-Series Management Portal en de gegenereerde link op uw website plaatsen.
Wanneer een bezoeker een oproep start, wordt deze via het P-Series PBX-systeem gerouteerd via de vooraf gedefinieerde SIP-trunk en verbonden met de juiste bestemming, zoals een toestel, een wachtrij of een IVR. Bovendien kunnen audiogesprekken worden geüpgraded naar videochats, wat de klantervaring verbetert en meer persoonlijke service biedt.
Enkele van de vele voordelen van WebRTC Click-to-Call zijn als volgt:
- Faciliteer real-time communicatie tussen websitebezoekers en bedrijven
- Ondersteun videogesprekken voor meer meeslepende en collaboratieve communicatie
- Stel bedrijven in staat om klanten in realtime ondersteuning en assistentie te bieden
- Verbetert klantbetrokkenheid en klanttevredenheid
- Maak goed gebruik van websiteverkeer om de verkoop te stimuleren
WebRTC Click-to-Call in verschillende bedrijfsscenario’s
- Verkoop: Hoe vaak hebben websitebezoekers onbeantwoorde vragen waardoor ze geen aankoop kunnen doen? Een-op-een zorg en aandacht zijn een grote hulp bij het sluiten van deals tijdens het koopproces. Dit is waar WebRTC Click-to-Call echt een verschil kan maken. Online retailers kunnen het bijvoorbeeld gebruiken om klanten te helpen bij het selecteren van producten, afrekenen en upselling.
- Klantenservice: WebRTC Click-to-Call toont een speciale belofte voor klantenservice. Mensen bellen je omdat ze met een mens willen praten. Met een simpele klik kunnen ze onmiddellijk hulp krijgen, vragen stellen, opheldering vragen of problemen zonder vertraging oplossen. Deze directe ondersteuning helpt bij het verbeteren van de klanttevredenheid en het efficiënter oplossen van problemen.
- Marketing: WebRTC Click-to-Call is ook een krachtige tool voor betrokkenheid en conversie voor inkomende marketing. Het zorgt niet alleen voor hogere conversieratio’s als call-to-action, maar marketeers kunnen ook analyseren welke webpagina’s de meeste vragen oproepen en die bellers identificeren als marketing-gekwalificeerde of sales-gekwalificeerde leads.
Meer informatie? Bel HeinoWonnink